2006/02/15

kaixo

Kaixo... espero dut marrazki hau gogokoa izatea... egitea asko kostatu baitzait... jeje.
Jada ez dit inork komentariorik jartzen... jo............ bueno.... orain... azterketa garaia da.... ulertzen dut... jeje-..... bueno... ba..... agur......

Ia norbaitek bere iritzia uzten didan.... (mesedez) ^o^
jeje
bueno agur xD <><
P.d.->marrazki hau... hospitalean egon naizen denboran... ni zaindu, bisitatu edo deitu nauzuenentzako da batez ere baina... nire web orrialdean sartzen den edozeini ere bidaltzen diot...
P.d.->Marrazkia hobe ikusi nahi baduzue...gainean klikatu ezazue... eta... listo! jeje



4 comentarios:

Anónimo dijo...

Apa Alex!!! Enara naiz, Lazkaukoa!! Aspaldi enon zure web-a bixitatzen ta joe.. gaur aluzinauta geau naiz ze geoz ta hobeto dibujatzen dezu ee..PILO BAT GUSTAU ZAIZKIT MARRAZKIK BENETAN! segi ola ze artixta bat zea! Aizu, nik enekin ospitalen eon zinela e...joe ia ondo eongo zea ezta? ta zer euki dezu ba? Jo, ba aber noiz eoten gean edo.. ze oin prekupauta utzi nazeu.. esperoet ondo eongo zeala ee!!! Bueno wapiximo zuk segi ola ez aldau mjxm! muxu asko zure laun lazkautarran partez!ARTIXTA!!

Anónimo dijo...

hello alex! Oso politte da zure marrazkie. Nik ezta enekin ospitalen eon ziñela, baño uain ondo zare ez? Hoi espero det. Ba nik ez det diabolokin asko praktikatzen, eske bakarrik aspertu itten naiz. Aber noizbaitten gelditzen gean... Aurten jun bear zea irlanda? Ni enaiz jungo, baño izaro jun bear da. Ta Saioa re bai.
Bueno ba, hoi, ondo pasau ta jarraittu ola marrazten!
AIOOOO (haizpea naiz, enaran lengusue)

Anónimo dijo...

JOE orrelakoak ez ditu edonor egiten ta meritua dako ta zuri kostatu bazaizu egiten ordon neri...BENO OSO ONDO DAGOELA TA ORRELA JARRAITZEA ESPERO DUT.LEIRE

Anónimo dijo...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»