2005/11/05

Nire lehenengo idazleari...

Kaixo... gaur nire lehengo idazleak idatzi dit... ez nuen pentsatzen inrok inoiz ezek komentatuko zuenik... baina... azkenean Enarak komentario bat jarri du.
Beste guztientzako oharra:
--> komentario bat jartzeko... bakarrik... mezu guztien "coments" horretan klikatu eta... gero zuen mezua idatzi gero... "Anonimo" aukera jarri eta zuen mezuaren azpian zuen izena jarri ... (mesedez) ...
-->Mezuren batek ez badu izenik ezabatu egingo dut zuzenean...

Eskerrikasko berriz Enarari eta sartzen zareten guztioi...

Agur.... hurrenarte....

2 comentarios:

Anónimo dijo...

epa alex!
ez zaitut ezagutzen ezta zuk ni, baina unaiek (zuhatzan ezagututako lagun batek) zure orrian sartzeko esan dit.
oso harrituta ago ze ondo marrazten duzun ikusita, nik ere manga marrazten dut baina ez hain ondo.
beno, hobeto ezagutu nahiko nizuke horregatik, messengerra baduzu agregatu.
besterik gabe agur.
martinelola@hotmail.com

Anónimo dijo...

bueno, beize haizpea naiz ta ia nazkau naiz batuan idazten. oso orijinala da zure pajina ta jarraittu zazu marrazkik itten.